Sercem kampanii jest strona internetowa www.liczysiecieplo.pl stanowiąca kompendium wiedzy poradniczej dla odbiorców indywidualnych oraz instytucjonalnych. Kampanię wspierają kreatywne spoty wideo oraz intensywna promocja w Internecie i w mediach tradycyjnych. W kształtowaniu właściwych nawyków pomagają bohaterowie kampanii – Iza i Marek Ciepłopolscy. Warto wybrać się na wirtualny spacer po ich mieszkaniu i przekonać się, jak oszczędzać ciepło.
Inicjatywa „Liczy się ciepło” zwraca także uwagę na znaczenie ekologii i wpływ oszczędzania ciepła na środowisko. Jednym z elementów projektu jest kampania edukacyjna dotycząca rządowych programów dotacyjnych wspierających termomodernizację budynków i wymianę źródeł ciepła. W tym aspekcie PTEZ współpracuje z Narodowym Fundusz Ochrony Środowiska i Bankiem Ochrony Środowiska.
Ponadto w ramach kampanii zaplanowano webinar dla zarządców nieruchomości i właścicieli nieruchomości prywatnych, na którym będą mogli dowiedzieć się, jak skutecznie oszczędzać ciepło i zmniejszać jego zużycie. W styczniu odbędą się dodatkowo cztery regionalne spotkania w różnych częściach Polski na temat termomodernizacji budynków i dofinansowania wymiany źródeł ciepła.
Więcej informacji o kampanii Liczy się ciepło znaleźć można:
• na stronie www.liczysiecieplo.pl
• na stronie na Facebooku: www.facebook.com/liczysiecieplo
• na profilu na TikToku: www.tiktok.com/@liczysiecieplo.pl
• na stronie www.ptez.pl
• na profili na Twitterze @kogeneracjaPTEZ
Patronami honorowymi kampanii są: Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Ministerstwo Aktywów Państwowych, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Bank Ochrony Środowiska.
„Liczy się ciepło” wspiera kampanię „Liczy się energia” organizowaną przez Polski Komitet Energii Elektrycznej.